Η περιβόητη λίμνη Πλαστήρα απέκτησε πριν από λίγα μόλις χρόνια αδελφή. Στη χώρα των αρχαίων Δολόπων, η καινούργια λίμνη έχει μπει στον χάρτη, αλλά δεν έχει προσαρμοστεί ακόμη στο περιβάλλον. Αφήνει όμως πολλές καλές υποσχέσεις για το μέλλον για μια γοητευτική συνύπαρξη μέσα στις ψηλές κορφές. Μια πρώτη ματιά στο νέο τοπίο των νοτίων θεσσαλικών Αγράφων μάς ανήκει δικαιωματικά… Η λίμνη έχει «ανακατέψει» έναν τόπο όπου από τα αρχαία χρόνια ζούσαν μαζί το ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον και η ορμή των άφθαστων στην τέχνη του πολέμου Δολόπων.
Στη χώρα των αρχαίων Δολόπων, η καινούργια λίμνη έχει μπει στον χάρτη και αφήνει όμως πολλές καλές υποσχέσεις για το μέλλον για μια γοητευτική συνύπαρξη μέσα στις ψηλές κορφές. Η λίμνη έχει «ανακατέψει» έναν τόπο όπου από τα αρχαία χρόνια ζούσαν μαζί το ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον και η ορμή των άφθαστων στην τέχνη του πολέμου Δολόπων.
Ιδανικά σημεία ακόμα και για μικρές αποδράσεις, οι λίμνες των Αγράφων και τα μοναδικής ομορφιάς τοπία που τις περιβάλλουν ήρθαν πλέον πιο κοντά μας μέσω της Κεντρικής Οδού
Tα συγχαρητήρια για έναν Καρδιτσιώτη επαγγελματία διαβάσαμε σε Βlog για το μάρκετινγκ, την επιχειρηματικότητα, τις δημόσιες σχέσεις και την εξυπηρέτηση πελατών
Στόχος κάθε επιχείρησης που σέβεται τον εαυτό της και την πελατεία της, είναι η δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών. Οι λόγοι είναι μάλλον προφανείς: ο ενθουσιασμένος πελάτης θα έρθει ξανά, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα της εταιρείας, θα κλείσει τα αυτιά σε ανταγωνιστικές προσφορές, θα είναι λιγότερο ευαίσθητος στην τιμή και φυσικά θα μιλήσει θετικά σε τρίτους.